Returpolicy
Du fortjener å ha et levende og tilfredsstillende liv. Smartcoach vil coache deg gjennom disse livsendrende prinsippene. Alt vi ber om er at du lover å åpne boksen, delta på arrangementet eller delta i coachingen. Hvis du bare forplikter deg til å gjøre det, VIL DU SE RESULTATER. Så ta en avgjørelse for å maksimere hvem du er, hva du er i stand til og hva du får nyte av dette livet. Vi vet at du kan lykkes, men det som betyr noe er at DU vet at du kan lykkes; forplikt deg og GJØR DET!
1. PRODUKTER OG VARER
A. DIGITALE PRODUKTER
Du har 30 dager fra kjøpsdatoen til å be om refusjon. Hvis mottatt på eller før den 30. dagen, vil du motta full refusjon. Hvis forespørselen mottas på eller etter den 31. kjøpedagen, vil ingen refusjon bli utstedt.
B. FYSISKE PRODUKTER
Du har 30 dager fra kjøpsdatoen til å be om refusjon og returnere en vare. Hvis forespørselen er mottatt på eller før den 30. dagen og varen er poststemplet innen 3 dager etter forespørselen, vil du motta full refusjon; ellers vil ingen refusjon bli utstedt. Vi vil dekke ikke returfrakt på bestillinger utenfor Norge (alle bestillinger utenfor Norge er ansvarlige for enhver returfrakt, tariff, egendefinerte eller andre relaterte kostnader).
C. PRODUKTPRØVER
I noen tilfeller tilbyr vi risikofrie prøveversjoner. Det er to typer: digitale prøveversjoner eller fysiske prøveversjoner (som sendes til deg).
I. DIGITAL PRODUKTPRØVE
Digitale prøveversjoner varer i 7 dager. Du vil bli belastet med et ikke-refunderbart behandlingsgebyr den dagen du registrerer deg for prøveversjonen. Hvis du bestemmer deg for å fortsette med produktet, gjør ingenting, og du vil automatisk bli belastet tre like månedlige avdrag på kredittkortet som er registrert. Du må avbestille på eller før den 7. dagen hvis du ikke ønsker å fortsette, og for å unngå å bli belastet med månedlige avdrag. Du har 30 dager på deg fra datoen du startet prøveperioden på å be om refusjon for første avdrag. Hvis en refusjonsforespørsel mottas, vil du få full refusjon på første avdrag. Hvis forespørselen mottas på eller etter den 31. dagen etter at du har registrert deg for prøveversjonen, vil ingen refusjon bli utstedt. Behandlingsgebyret for prøveperioden kan ikke refunderes og vil ikke bli returnert, uavhengig av når du avbestiller.
II. FYSISKE PRODUKTPRØVE
Fysiske forsøk er 30 dager. Ved kjøp av en 30-dagers prøveperiode vil kredittkortet ditt bli fakturert et ikke-refunderbart behandlingsgebyr, pluss frakt, håndtering og statlig skatt. Hvis du bestemmer deg for å fortsette med programmet, gjør ingenting, og du vil automatisk bli belastet tre like månedlige avdrag på kortet ditt som er registrert fra og med den 30. dagen. Hvis du bestemmer deg for å returnere varen, må du be om å avbestille på eller før den 30. dagen og varen må være poststemplet innen 3 dager etter forespørselen for å unngå ytterligere kostnader. Vi vil dekke returfrakt på bestillinger innenfor Norge (alle bestillinger utenfor Norge er ansvarlige for enhver returfrakt, tariff, egendefinerte eller andre relaterte kostnader).
Hvis du ikke klarer å avbestille innen den 30. dagen, eller returen ikke er poststemplet innen 3 dager etter forespørselen din, vil du bli belastet for de tre månedlige avdragene. Når du har fakturert det første avdraget ditt, er du ikke lenger kvalifisert for refusjon (med mindre en tidligere forespørsel ble mottatt og riktige handlinger ble iverksatt). Hvis forespørselen mottas på eller etter den 31. dagen etter at du har registrert deg for prøveperioden, vil du ikke lenger være kvalifisert til å kansellere og vil bli belastet for de tre månedlige avdragene. Behandlingsgebyret, statlig skatt og eventuelle frakt- og håndteringsgebyrer for den gratis prøveperioden kan ikke refunderes og vil ikke bli returnert, uavhengig av når du avbestiller.
D. INTERNASJONAL RETUR (UTENFOR NORGE)
Hvis du returnerer en vare, vennligst kontakt [email protected] innen den angitte returperioden, som vil gi deg instruksjoner for å returnere produktet(e).
Du er ansvarlig for alle fraktkostnader og andre kostnader som påløper for å returnere varen din (med mindre annet er spesifisert). Opprinnelige fraktkostnader kan ikke refunderes, og refusjonen vil kun være på produktkostnaden.
Tiden det vil ta før den returnerte varen din kommer til oss og behandles, vil variere avhengig av fraktmetoden du velger. Når vi har mottatt den, behandler vi tilbakebetalingen innen én uke, og pengene dine skal vises innen 2 uker etter at returen er behandlet.
Hvis du sender en vare over 1000NOK, anbefaler vi å legge til sporing og forsikring til forsendelsen. Vi kan ikke garantere at vi vil motta din returnerte vare.
E. TOLL OG TARIFFER
For våre internasjonale kunder inkluderer ikke fraktkostnader noen potensielle tariffer, toll, toll eller andre avgifter eller skatter som et enkelt land kan pålegge ved import. Du er ansvarlig for eventuelle tilleggsgebyrer som kan kreves av landet der produktet importeres.
F. TILSKUDD
Eventuelle uåpnede, umanipulerte produkter kan returneres innen 30 dager etter kjøpet for full refusjon. Eventuelle åpnede tillegg er ikke kvalifisert for refusjon. Hvis det blir bedt om refusjon på eller etter den 31. dagen, eller hvis produktet åpnes når det mottas, vil du ikke være kvalifisert for refusjon.
Vi sender foreløpig kun innen Norge. Hvis en internasjonal bestilling behandles, kan vi ikke garantere at forsendelsen kommer; alle gebyrer fra toll, tariffer eller andre gebyrer eller tap som påløper er kjøperens ansvar. Vi tillater ikke internasjonale refusjoner på tilleggslinjen.
G. ALLE IKKE-DIGITALE PRODUKTER
Når returen din er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen og varsle deg om statusen (godkjenning eller avvisning) av refusjonen.
Hvis refusjonen din blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 7 virkedager.
H. SEN ELLER MANGLENDE REFUSJON
Hvis du returnerte et digitalt eller fysisk produkt, kan det gå opptil to uker før kostnaden refunderes.
Hvis du etter to uker ikke ser refusjonen din vises, ber vi deg først ringe banken eller kredittkortet ditt for å bekrefte om den venter.
Hvis banken eller kredittkortet ikke ser at refusjonen venter og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen etter to uker, vennligst kontakt oss på [email protected]
I. UTVEKSLING
Vi gjør vårt beste for å sikre at du mottar uskadede produkter. Hvis du derimot har mottatt en vare som er defekt eller var skadet før ankomst, vil vi umiddelbart bytte den etter varsel til et identisk produkt. Hvis dette skjer, vennligst send oss en e-post på [email protected], og instruksjoner vil bli gitt for å returnere de defekte eller skadede varene.
2. ARRANGEMENTER OG TJENESTER
A. ARRANGEMENTER
Vennligst se nettsiden til det spesifikke arrangementet du er påmeldt for informasjon om kansellering og refusjon. Hvis du er usikker på hvordan du får tilgang til det, vennligst kontakt din personlige resultatspesialist eller send oss en e-post på: [email protected].
B. COACHING
Se din coachingavtale for informasjon om kansellering og refusjon.
Vikersund, Norge
© 2025 SmartCoach AS, Alle Rettigheter Forbeholdt